Saturday 7 July 2007

濶佬

今日用咗新買嘅焗爐整香蕉蛋糕。

Lupus 一路忙着幫手打蛋、篩麵粉、加糖加牛油、攪勻蛋糕糊, 忙得不亦樂乎!

在等侍焗蛋糕時, Lupus時常問, "Is the cake ready yet?" "Is it ready yet?"

45 分鐘過後, 蛋糕終於焗好了 ! 一個大 , 一個baby-sized 嘅香蕉蛋糕。

Lupus 同媽媽帶咗嗰個細蛋糕過去俾住對面嘅陳太食。

點知 , 佢同陳太講 : 「我唔俾你食 , 我自己食哂佢! 」

媽媽話 : 「不如我哋 番屋企攞我哋嘅大蛋糕過嚟俾陳太 , 我哋咪可以攞番個baby 蛋糕囉。」

Lupus 話 : 「好呀!!!」

陳太說 : 「呢個細蛋糕咁細 ,唔夠你爸爸食嫁喎! 」

Lupus 答 : 「呢嚿夠爸爸、媽媽、我食嫁!」

陳太讚 Lupus : 「你真係濶佬啦!」

終於換回了baby-sized 蛋糕回家品嚐!

「好好味!」Lupus 話。

"媽咪整嘅 香蕉Oreo芝士蛋糕 "

"我食先啦!"

No comments:

Post a Comment