Thursday 29 May 2008

發記茶餐廳

回家時發現發記嘅外賣紙攝喺門口, Lupus 遂據為己有。
晚飯前, 佢攞張外賣紙俾媽咪, 手上揸住本Buzz拍紙簿和筆。
「媽咪, 你想食乜嘢呀?
「但係我一陣就煮!
「唔使麻煩啦, 叫嘢食啦!
咁呀, 唔該幫我叫一客吞拿魚壽司吖。」 亞仔就作狀寫底嗰order啦。
「你要重覆我叫咗嘅嘢食至得嫁...」媽媽提醒吓呢位"伙計"。
「一客壽司魚。」
「係吞拿魚壽司呀!
「好...一份吞拿魚壽司。」亞仔再係本Buzz簿上寫呀寫。
「仲有無嘢要呀?」亞仔都幾殷勤。
「唔...幫我叫多一份三文魚頭湯吖。」
「賣哂啦!!」
「呀!?無嗱!」媽媽都愕一愕。「咁要咸魚雞粒炒飯吖, 有無呀?」
「有, 好靚嫁。」吓!?
「伙記呀, 我想問吓個飯係幾多錢?」
「唔使錢嫁。」吓!!?
.
.
.
.

No comments:

Post a Comment