Friday 31 August 2007

習慣

不如講吓 Lupus 啲習慣吖 :
  • 佢每次去"便便"嘅時候都要媽媽或爸爸坐喺側跟幫佢按摩肚仔嫁 (穴位按摩?)
  • 每日放學返到屋企嘅第一句說話唔係 "我返嚟啦" , 而係"你拖咗地未呀?" (潔廦怪!)
  • 當佢唔開心又要俾你知嘅時候 , 佢會交义雙手 、'dup'低頭 、慢幔行開幾步 、跟住自己同自己講 : 「我唔開心!」(見到好好笑嫁!)
  • 佢飲奶前要祚禱 "In the name of the Father, Son and the Holy Spirit. Lord, please bless the 奶奶 in the bottle; make us strong, healthy and able. Amen."
  • 食飯前都要祚禱 "In the name of the Father, Son and the Holy Spirit. Lord, please bless the food on the table; make us strong, healthy and able. Amen."

2 comments:

  1. Lupus, 你好乖好聽話,又有耐性,你比心機啦,雖然你玩孖寶賽車得第八,但是你繼續努力學習多多練習,很快會得第一 !

    ReplyDelete
  2. 「我下次要玩上面嗰個 (player 1)」同埋「I will chase Zachary next time.」不過「我下次唔游水, 我玩鴨仔」
    I had a great time! Thank you 虫e !

    ReplyDelete